مشکلات جنسی در زندگی زناشویی بر کیفیت رابطه زوجین اثر می‌گذارد و زندگی آنها را با چالشهای زیادی رو به رو می‌کند. بسیاری از کارشناسان امور خانواده بر این عقیده هستند که ریشه بسیاری از مشکلات خانوادگی  عدم برقراری رابطه جنسی با کیفیت است.

به همین دلیل شناخت اختلالات جنسی و تلاش در رفع این مشکلات یکی از موارد مهمی است که تمامی زوجین باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی مشکلات جنسی آقایان بپردازیم. در پایان این مقاله دید بازتری به این موضوع خواهید داشت.

مشکلات جنسی آقایان!

مشکلات جنسی آقایان موضوع بسیار مهمی است. اگر مرد در رابطه جنسی نتواند همسر خود را ارضا آسیبهای روحی فراوانی خواهد دید. به همین دلیل بهتر است آقایان شناخت کاملی نسبت به این اختلالات داشته باشند و برای حل آنها اقدام کنند.

مشکلات جنسی آقایان به چند دسته تقسیم می‌شوند که به شرح زیر است:

  • اختلال نعوظ
  • کاهش میل جنسی
  • انزال زودرس
  • درد در هنگام انزال

در ادامه به هریک از این اختلالات می‌پردازیم.

یکی دیگر از دلایل این امر اضافه وزن است. به طور کلی چاقی و اضافه وزن بر کیفیت رابطه جنسی اثر منفی می‌گذارد. به همین دلیل کارشناسان سلامتی همیشه در مورد کاهش وزن هشدار می‌دهند.

اختلال نعوظ یکی از مشکلات جنسی آقایان است که در چندین سال اخیر بسیار شایع شده است. یکی از دلایل عمده آن می‌تواند پیروی از سبک زندگی ناسالم باشد.

کاهش میل جنسی یکی از مشکلات جنسی آقایان است که بر کیفیت رابطه اثر می‌گذارد!

در گذشته هر گاه صحبت از کاهش میل جنسی می‌شد بیشتر توجهات به طرف زنان برمی‌گشت. اما بهتر است بدانید این اختلال در میان مردان نیز بسیار رایج است.

یکی از دلایل عمده کاهش میل جنسی در آقایان کاهش ترشح هورمون تستوسترون در بدن است. استرس، مشکلات خانوادگی و کمبود خواب سه دلیل عمده تغییر ترشح این هورمون در بدن به شمار می‌ر وند.

اگر میل جنسی در شما کاهش یافته است باید آن را جدی بگیرید. کاهش ترشح هورمون تستوسترون تنها باعث کاهش میل جنسی نمی‌شود، بلکه خطر ابتلا به پوکی استخوان ، دیابت نوع 2 و در موراد حاد خطر مرگ زودرس را افزایش می‌دهد.

انزال زودرس کیفیت رابطه جنسی را تحت تاثیر قرار می‌دهد!

انزال زودرس یکی از مشکلات جنسی آقایان است که اثر بسیار منفی بر کیفیت رابطه جنسی دارد. در این اختلال مرد بسیار سریع ارضا می‌شود اما شریک او هنوز به هیچگونه لذتی دست نیافته است.

یکی از دلایل عمده این اختلال پرکاری غده تیروئید است. همچنین یکی دیگر از دلایل آن مشکلات روانی است. به همین دلیل کسانی که از این اختلال رنج می‌برند باید ابتدا ریشه این بیماری را پیدا کنند.

درد در هنگام انزال یکی از مشکلات جنسی آقایان است!

درد در هنگام انزال سبب می‌شود بسیاری از مردان نسبت به برقراری رابطه جنسی دلسرد شوند. دلیل اصلی این مشکل اسپاسم عضله آلت تناسلی و یا التهاب پروستات است و می‌تواند زنگ خطری برای ابتلا به بیماریهای پروستات باشد.

به همین دلیل افرادی که از این اختلال رنج می‌برند باید هرچه سریعتر به پزشک مراجعه کنند و نسبت به درمان این اختلال اقدام کنند. زیرا اگر به این مشکل رسیدگی نشود احتمال ابتلا به سرطان بالا می‌رود.

برای درمان مشکلات جنسی به اورولوژیست یا سکس درمان‌گر مراجعه کنید!

برای درمان مشکلات جنسی در آقایان باید به یک سکس درمان‌گر و یا اورولوژیست مراجعه کنید. اگر ریشه مشکلات جنسی شما روانی است سکس درمان‌گر به رفع این مشکلات کمک می‌کند و اگر ریشه مشکلات جسمی باشد اورولوژیست بهترین کسی است که در رفع این مشکلات می‌تواند به شما کمک کند. گاهی باید از هر دو گروه برای درمان مشکلات جسنی آقایان کمک گرفت. در این میان استفاده از مکملهای تقویت قوای جنسی با صلاحدید پزشک نیز بسیار موثر است.

بهتر است بدانید میل جنسی یک حس بسیار طبیعی است که خداوند در وجود هر انسانی قرار داده است. بنابراین اگر از مشکلات جنسی رنج می‌برید هرگز نباید آن را پنهان کنید.

برای تهیه بهترین مکمل های تقویت قوای جنسی سایت آیلارطب آذر مراجعه کنید.

 

منبع مقاله

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *